ساخت وبلاگ حرفه ای خرید بک لینک
بستن تبلیغات [X]
خطاها اساسی در رژیم دکتر پروتز سینه تهران ( 1 )

خطاها اساسی در رژیم دکتر پروتز سینه تهران ( 1 )

يکشنبه 25 تير 1396
11:05
90: تعداد بازدید

متخصص پروتز سینه - حدف صبحانه :

این روش به نظر یک رویکرد معمولی برای کاهش وزن می‌باشد , ولی واقعیت چیز دیگری است . خیلی از افراد تپل از آن‌جا که صبح ها اشتهایی برای غذا خوردن ندارند , صبحانه را حذف میکنند .

مطالعات نشان داده است که زمانی شما ناشتایی نمیخورید , حس گرسنگی دوچندان , شما به سمت ریزه خواری و خوردن تنقلات پرانرژی می کشاند و از سمت دیگر خیلی از وقت ها می پندارید که زیرا صبحانه نخورده اید , می توانید یک ناهار و شام مفصل بخورید . در حالی که تناول کردن یک ناشتایی , به ویژه در‌حالتی که حاوی مواد فیبری و پروتئین باشد , در در اختیار گرفتن اشتهای شما در طی روز خیلی موثر خواهد بود .

می بایست اذعان نمود که مطالعات مختلف نشان داده است که تناول کردن ناشتایی سبب می شود شما سهل و آسان خیس وزن خود را کاهش دهید .
3 - بی توجهی به تنقلات روزانه :

خیلی از اشخاص تپل زمانی که قصد به رژیم دکتر پروتز سینه تهران می‌گیرند , وعده های مهم غذایی خود نظیر ناهار و شام را در اختیار گرفتن می کنند , ولی از تنقلات روزانه غافل میباشند .

این زمینه به خصوص در اشخاصی که در درطول روز معمولا پشت میز می نشینند و یا شغل های کامپیوتری دارند , زیادتر است . این اشخاص خیلی از تایم ها , شیرینی که در طی روز به آن ها تعارف شده‌است و یا باقیمانه بستنی کودکشان را که خورده اند جزء کالری دریافتی خود به حساب نمی آورند .

4 - حذف بی نقص بین وعده ها در درطول روز :

همانگونه که تناول کردن تنقلات پر انرژی سبب دکتر پروتز سینه تهران می‌شود , حذف بی نقص فی مابین وعده ها هم باعث می‌شود اشتهای شما در هنگام صرف وعده های با اهمیت غیرقابل در دست گرفتن گردد و افزایش وزن شما را به همپا داشته باشد . لذا نشان داده شده است , اشخاصی که میان وعده های سالم مخصوصا میوه جات و نیز مواد غذایی دربردارنده پروتئین را در در روز مصرف کرده اند , در کنترل وزن موفق ترند .

خشکبار از دسته خام در حالتی که به طور در دست گرفتن شده استعمال شود , انتخاب خوبی فی مابین تنقلات دربردارنده پروتئین بوده و در کنترل اشتها در در روز موءثر است .
5 - میل کردن دوچندان مواد غذایی کم چرب :

این تصور که شما می‌توانید به هر مقدار که خواستید از مواد غذایی مهیا که ادعای کم چرب و یا این که معدود انرژی بودن را دارا هستند استفاده فرمایید , یک کدام از اشتباهات بزرگی است که موقع اجرای رژیم دکتر پروتز سینه تهران دارید . خیلی زمان ها در حالتی‌که شما یک ظرف بیسکویت یا شکلات کم انرژی و معدود چرب را به عذر و بهانه ی آن که کم انرژی است بخورید , انرژی بیشتری دریافت می کنید تا اینکه پاره ای از شیرینی ها یا تنقلات بی آلایش را بخورید .

لذا اگر‌چه تولیدات کم چرب و یا این که قلیل قند میتوانند شمارا در در اختیار گرفتن انرژی دریافتی امداد کنند , ولی این به معنای استفاده ی آزاد از این نوع مواد غذایی نمی باشد .
6 - اندک توجهی به انرژی نوشیدنی ها :

خیلی از ما توجهی به انرژی نوشیدنی های مصرفی در درطول روز نداریم . علی الخصوص در فصل تابستان منفعت بسیار از اشکال نوشیدنی های خنک و یا این که نوشیدن آبمیوه ها به بهانه اینکه نوشیدنی تندستی است , سبب می گردد شما انرژی زیادی دریافت فرمائید .

ذکر این نکته هم لازم است که آبمیوه ها به دلیل عبور سرعت بالا تر از دستگاه گوارش , اولا قندشان سریع تر جذب می‌شود , ثانیا در کاهش گرسنگی دوچندان اثرگذار نمی باشند .

فایده از نوشابه های رژیمی هم به بهانه آن که فاقد انرژی هستند , باعث دکتر پروتز سینه تهران خواهد شد , چون سبب ارتقاء اشتها می‌شوند . لذا مصرف این مدل نوشابه ها هم برای کاهش وزن باید نادر شود .


برچسب ها: تویوتا ,
ارسال نظر برای این مطلب

نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده سايت نمایش داده خواهد شد.

نام شما :
پست الكترونيك :
سایت / وبلاگ :
نظر شما :
نحوه ارسال :
کد امنیتی :


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پروتز سينه قيمت است. | طراح قالب: آوازک